Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
Rate this post
  • Mijn vak is mijn passie!
    Rate this post

    Sinds mei 2015 is Safak, samen met haar zus, eigenaar van cosmetische kliniek Skintastics. ‘Mijn zus is psychiater en cosmetisch arts en samen waagden we de sprong om een eigen kliniek te beginnen. Ik zou de organisatie van het geheel op mij nemen en me eventueel terugtrekken als de kliniek op poten zou staan, maar mijn zus bleek zich uiteindelijk toch liever als ZZP’er in te laten huren. Ze wilde zich niet bezighouden met het organisatorische aspect van een eigen kliniek. Ze wil nu vrij zijn, niet die verantwoordelijkheid meer dragen. Binnenkort neem ik het dan ook helemaal van mijn zus over. Dat vind ik niet erg. Voor mij voelt het zó vertrouwd; ik zou niet anders meer willen.’

    De burn-out heeft haar blik wezenlijk veranderd. Safak houdt meer van haar leven dan ooit. ‘Ik durf nu risico’s te nemen en dat werpt zijn vruchten af. Sinds ik de burn-out overwonnen heb, voel ik mij een 2.0-versie van mezelf! Ik doe er alles aan om de beste kwaliteit te bieden. Het fijne klantcontact geeft mij energie en voldoening. Als een klant tevreden weggaat, voel ik me gelukkig.’Safak doet bewust geen behandelingen zelf. ‘Ik vind dat niet verantwoord en heb daar daarom gecertificeerde specialisten voor. Wel ga ik mee naar alle cursussen en workshops. Zo zie ik wat mijn medewerkers daar leren en wat wij als kliniek aan kunnen bieden aan de klant.’

    Ook in haar vrije tijd staat kwaliteit voorop. ‘Ik heb twee dochters en fijne vrienden. Ik onderneem graag activiteiten en heb dan de volle aandacht voor mijn gezelschap. Sinds ik zelfstandig ondernemer ben, kan ik meer genieten van dingen. Ik leef bewuster, geniet van ieder moment. Alle tijd met mijn kinderen of vrienden is quality time voor mij. Ik hou van actieve dingen doen. Zo ga ik met mijn vrienden graag uit eten, de deur uit.’

    Wat zijn de toekomstplannen van Safak? ‘Deze kliniek groot maken! Meer naamsbekendheid verwerven en ervoor zorgen dat de kwaliteit altijd behouden zal blijven. Gelukkig hebben wij zeer tevreden klanten die aangeven dat ze de kwaliteit bij ons ook echt ervaren. Dat geeft mij nog meer energie. We lichten onze klanten van tevoren goed in en geven waardevolle adviezen. Gratis en vrijblijvend. Daarnaast zijn alle medewerkers goed opgeleid en zeer ervaren in de behandelingen die zij uitvoeren én werken we alleen met A-merken. Kwaliteit, service, aandacht; daar sta ik voor.’

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply