Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
  • Deze 5 manieren helpen echt bij het afslanken!

    Het volgen van een dieet is het eerste waar je aan denkt om je lichaamsgewicht naar beneden te brengen. Dat is ook prima, net als voldoende bewegen meehelpt voor het afslanken. Toch zijn er ook een aantal manieren die je verder helpen om af te vallen. Daar laten wij je graag kennis mee maken.

    1. Vet verbranden met ondersteunend middel
    Het verbranden van vet doe je in de eerste plaats door in beweging te komen. Neem jezelf voor om iedere dag te bewegen. Je hoeft niet opeens de meest fanatieke sporter te zijn. Waarschijnlijk is je conditie daar zelfs nog wat te beperkt voor. Maak elke dag een lange wandeling, doe thuis oefeningen of ga fietsen. Ondersteun je lichaam met vetverbranding door een hulpmiddel te gebruiken. Bijvoorbeeld Garcinia Cambogia dat zelfs werkt als je niet aan extra lichaamsbeweging gaat doen of een dieet volgt. Wel zo gemakkelijk toch.

    2. Hardnekkig vet verwijderen met citroensapkuur
    Heb je last van hardnekkig vet rond je billen, heupen of buik? Dan helpt het volgen van een citroensapkuur in de vorm van afslankgel. Deze kuur is specifiek gericht op het laten verdwijnen van hardnekkig vet op de genoemde lichaamsdelen.

    3. Drink veel water of thee
    Een beproefde manier om af te vallen is het drinken van veel water en thee. Dat geeft je een vol gevoel en dat helpt je ook om minder te eten. Bovendien verdwijnen de afvalstoffen hierdoor sneller uit je lichaam. Drink je vaak frisdrank? Vervang het door water of thee en drink voorlopig ook geen alcohol. Dat is een echte dikmaker.

    4. Neem gezonde tussendoortjes
    Naast de drie hoofdmaaltijden van de dag is het prima om je hongergevoel te stillen met een tussendoortje. Om af te slanken moet je alleen geen caloriebommen als tussendoortje nemen. Het is beter om te kiezen voor een gezonde snack, zoals snoeptomaatjes of worteltjes. Dat is ook nog eens gezond voor je lichaam.

    5. Eet van een kleiner bord
    Het is een psychologische tactiek om je eten op een kleiner bord te scheppen. Zo eet je automatisch minder en toch lijkt het veel omdat je eten op een kleiner bord ligt. Het is natuurlijk ook gewoon mogelijk om je porties avondeten te halveren. Ben je normaal iemand die twee keer of misschien wel drie keer opschept? Houd het gewoon bij eenmaal opscheppen. Dat heeft een gunstig effect op het verliezen van gewicht.

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply