Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
  • Effectief trainen in 20 minuten per week?!

    Je hebt het al druk genoeg met je werk, je sociale leven en je hobby’s. Dan heb je eigenlijk geen tijd en geen zin om uitgebreid te sporten om te werken aan je conditie en kracht. Maar je weet ook dat bewegen op allerlei gebieden goed voor je is. Toch kun je met maar 20 minuten per week supereffectief bewegen, waardoor je zowel lichamelijk als mentaal sterker wordt. Ongelooflijk? Het kan écht!

    De fit20-methode is een wetenschappelijk onderbouwde methode om effectief te trainen. Gebleken is namelijk dat je genoeg hebt aan één korte maar intensieve training per week. Hoe werkt het? Je traint je spieren in slow-motion, en belast je belangrijkste spiergroepen (benen, buik, borst, billen) maximaal, maar met langzame bewegingen, in een gekoelde ruimte. Daardoor ga je niet zweten, zodat je dus ook geen sportkleren aan hoeft te hebben! Dat is toch lekker gemakkelijk? Er is in de ruimte geen muziek, waardoor je je helemaal kunt focussen op de training.
    Door de training krijgt je lichaam het signaal om de spieren sterker te maken en de stofwisseling te verbeteren.

    Tijdens de herstelperiode krijgt je lichaam een sterk signaal om alles te verbeteren, zoals spierkracht, suiker- en vetstofwisseling, zuurstoftransport en nog veel meer. De begeleiding door je personal trainer is heel belangrijk: je trainer motiveert, observeert en corrigeert waar nodig voor een optimale uitvoering en daardoor een wekelijkse top prestatie.

    Alleen of met z’n tweeën
    De trainingen zijn op afspraak, zodat ze altijd passen in jouw agenda en je gemotiveerd blijft om de trainingen te volgen. Je kunt alleen (solo-training) komen trainen of samen met je partner of vriendin (duo-training).
    Eigenlijk kom je de voordelen van de fit20-methode het beste te weten door een geheel vrijblijvende kennismaking. Ga het ervaren en neem contact op met fit20 Nieuwegein!

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply