Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
  • Grip op je administratie én spullen

    In veel gezinnen zie je dat ofwel de man of de vrouw de verantwoordelijkheid voor de administratie draagt. Als je partner plotseling overlijdt, hoe dan ­verder? Ook als je in een scheiding ligt, gaat verhuizen of bijvoorbeeld last hebt van ADHD, kan het lastig zijn om je huis en/of administratie op orde te houden…

    Wonen in een opgeruimd huis geeft rust en tijd voor ontspanning. Dit lukt niet als je struikelt over rommel, je niets kunt terugvinden en/of moeite hebt met het weggooien van spullen. Door de hulp van een professional organizer in te schakelen, kun je ervoor zorgen dat je het overzicht houdt en een baan, gezin en sociale activiteiten weer gewoon samengaan.

    Het overzicht terug
    Lianne Verton van De OpruimCompany gaat sámen met haar klant aan de slag. Ze maakt weer vindbaar wat jij kwijt bent. Ze geeft je een zetje in de rug om weer vooruit te komen, of helpt je bij een groter project als dat nodig is. De klanten van Lianne voelen zich onmiddellijk op hun gemak bij haar. Zij weet uit ervaring hoe lastig het kan zijn om werk, huishouden en een gezin te combineren. Ze begeleidt en adviseert bij het structureren van werk- en woonomgeving. Lianne: ‘Na een overlijden kom je naast alle emoties ook voor veel praktische zaken te staan. Ik geef nabestaanden de ruimte om in alle rust beslissingen te nemen, ondersteun en adviseer. Ik vind het belangrijk om dan te kunnen helpen iemands leven weer op de rit te krijgen. Mensen zijn zó dankbaar: meestal als ik wegga, krijg ik zomaar drie zoenen!’

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply
  • Geplaatst door Marijke Tromp op februari 16, 2017, 11:33 am

    Het is zo’n fijn mens! Na het overlijden van mijn partner en 2 verhuizingen in een jaar heeft ze mijngeholpen weer overzicht te krijgen. Maar zelfs daarna hebben we tegelmatig nog contact over hoe het gaat. Top! Dank je Lianne!

    Beantwoorden →