Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
Rate this post
  • In balans met een professional organizer
    Rate this post

    Vlak na Sinterklaas beginnen bij mijn dochter de kerstkriebels al te komen. Op zolder worden (uiteraard netjes in dozen in de ‘kersthoek’) de eerste kerstspullen naar beneden gehaald.

    En ook al hebben we het dit jaar redelijk ‘naturel’ kunnen houden, ik was er helemaal klaar mee. Ik miste mijn huis. Alles lijkt dan zo vol. Na het weghalen van alle kerstspullen ga ik een soort van opnieuw inrichten. De mooiste en dierbaarste spullen komen terug, maar andere niet. Die krijgen een andere bestemming, maar niet meer in mijn huis! Wat een rust daalt er dan neer! En van een opgeruimd huis krijg ik persoonlijk nog meer opruimkriebels. Want dat rommelige mandje of hoekje past nu niet bij de ­opgeruimde rest. Toch maar even uitzoeken. En dan ruim ik ook maar gelijk de keuken op, want dat stoort nu ook veel meer.
    Om het daarna in balans te houden is de regel: één ‘nieuw iets’ erin, dan één ‘oud iets’ eruit. Ik voel hiermee een goed voornemen aankomen… Jij ook? Vind je het moeilijk om een opgeruimd begin te maken, of is het lastig om het huis opgeruimd te houden? Is er een goede balans tussen werk en thuis of loop je constant achter de feiten aan? Een professional organizer helpt je graag de juiste balans te vinden!

    In het nieuwe jaar hebben we 8760 uur tot onze beschikking, en daarmee wens ik je 365 opgeruimde dagen in 2017!

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply