Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
Rate this post
  • Snel weer al je zaakjes op orde
    Rate this post

    Cijfers die voor je ogen dansen, paperassen die zich opstapelen, en trillende handen. Op een gegeven moment kan het bijhouden van je administratie een lastige klus worden. Zeker wanneer je een lastige periode moet doormaken, zoals een echtscheiding.

    ‘Na tien jaar samen mooie en minder mooie tijden te hebben gekend, kwam er toch een einde aan mijn huwelijk. Ik was kapot, en kon het gewoon niet meer opbrengen om ‘s avonds laat ook nog eens me te moeten bezighouden met het invullen van allerlei verzekeringsformulieren en het nauwkeurig uitzoeken van alle andere administratieve dingen. Hoewel ik in een moeilijke situatie verkeerde, ervoer ik het als een grote opluchting toen iemand anders al deze dingen van mij overnam. De tijd die ik overhield kon ik gebruiken om op adem te komen en alle andere praktische zaken goed te regelen.’ – Chloé, 38 jaar

    Voor jezelf zorgen

    Wanneer je door een echtscheiding gaat, komt er van alles op je af. Naast het emotionele aspect moet je ook nog eens dealen met het regelen van allerlei juridische, financiële en hypothecaire zaken. Wanneer er bemiddeld moet worden, kunnen er ook nog eens vervelende conflicten met je ex-partner ontstaan. Voor het regelen van deze zaken heb je een advocaat of mediator in de arm genomen. Maar daarnaast krijg je nog allerlei administratieve zaken op je bordje. Het uitzoeken van toeslagen, het stopzetten van contracten en het opzeggen van betaalrekeningen zijn hier nog maar enkele voorbeelden van. Logisch dat je in deze emotionele en stressvolle tijd hier helemaal geen energie voor hebt. Gun jezelf daarom de tijd om goed voor jezelf te zorgen en schakel de steun in van een administratieve thuishulp.

    Voor iedereen

    Ook als je niet in een moeilijke situatie verkeert zoals een echtscheiding, kan het soms lastig zijn om je administratie te regelen. Mede door de ‘van het kastje naar de muur’-methode die verscheidende instanties hanteren, is het niet gek dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Schaam je niet: iedereen kan het overzicht weleens kwijtraken. Misschien ervaar je het wel als een drempel om een onbekende in te schakelen bij het regelen van je persoonlijke zaken. De administratieve thuishulp brengt weer overzicht door jouw uitgaven en inkomsten op een rij te zetten. Ook krijg je hulp bij het afhandelen van post, het contact voeren met instanties als de Belastingdienst en het op orde houden van je verzekeringspapieren. Dit allemaal en meer op een objectieve, neutrale manier.

     

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply