Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
  • Niet sporten, toch afvallen

    Je bent er inmiddels wel achter dat het lastig is om die overtollige kilo’s kwijt te raken. Sporten en dagelijks letten op je eten kost tijd en aandacht en daar heb je al te weinig van in jouw drukke leven. Bovendien weet je eigenlijk niet precies wat je wél en niet moet eten om jouw streefgewicht te bereiken.

    Je bent echt niet de enige die eigenlijk maar wat doet om af te vallen. Het lichaam zit best ingewikkeld in elkaar en om verantwoord af te vallen, heb je voldoende kennis op dit gebied nodig. SLIMdiet-coach Symkje Valerius bezit deze kennis en begeleidt jou bij de reis naar een slanker lichaam en een tevreden gevoel over jezelf. ‘Het SLIMdiet in combinatie met het afslankapparaat MYA zorgt voor goede resultaten. Je werkt aan een verandering van je voedingspatroon en tegelijkertijd pak je gericht plaatselijk vet aan. Om met de MYA een blijvend resultaat te krijgen, zijn meerdere behandelingen nodig. De MYA is onder andere goed voor mensen met fybromyalgie en reuma, omdat je afvalt zonder dat je hoeft te sporten. Een behandeling duurt 50 minuten en is daardoor heel geschikt als je niet de tijd kunt vinden om te sporten. Met de MYA kun je op een ontspannen manier aan je gewicht en je figuur werken. Je hoeft tijdens een behandeling namelijk alleen maar heerlijk te liggen op een behandeltafel!’

    MYA-behandeling: ontspannen vet verliezen

    Behandelingen met MYA-apparatuur zorgen voor:

    • verlies van volume en centimeters op plaatsen die je zelf aanwijst

    • verminderen van cellulite en -vetkussentjes

    • activeren van de bloedsomloop en stimuleren van de lymfecirculatie, waardoor zuurstoftoevoer toeneemt en afvalstoffen worden verwijderd

    • sterker huid- en spierweefsel

    • opbouw van spiermassa

    De vier stappen van het SLIMdiet

    Je eet vijf SLIMdiet-maaltijden per dag, gecombineerd met groenten. In deze fase val je veel af.

    Overdag eet je vier SLIMdiet-producten. Tijdens de avondmaaltijd stap je over op vlees of vis met groenten.

    Als je aan deze stap begint, ben je al bijna op je streefgewicht en word je geholpen om geleidelijk afscheid te nemen van het dieet en te werken aan een blijvend gezond eetpatroon. Je eet nog drie SLIMdiet-producten per dag en naar keuze eet je bij het ontbijt of de lunch weer normaal.

    Je eet weer zo goed als normaal. Samen met je coach stel je een -vervolgplan samen om jouw nieuwe gewicht te behouden.

    Tip!

    Heb je trek? Drink dan een groot glas water. Misschien heb je wel dorst en dat kun je soms ervaren als een hongergevoel.

     

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply