Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
  • Wil jij ook een slanker figuur?

    Een nieuw jaar, een nieuwe kans om te werken aan een betere gezondheid! Een belangrijk onderdeel daarvan is voldoende bewegen voor meer fitheid en een slanker figuur. Het is dan wél mooi als je vlug resultaat ziet van je inspanningen. Met de Vacushaper en de TFM-cabine kun je dat bereiken.

    De Vacushaper zorgt voor een verbetering van de bloedcirculatie en het lymfestelsel, een verbetering van de stofwisseling, snellere vetverbranding, een vermindering van cellulite, gewichtsafname, een fitter en vitaler gevoel, en een verbetering van je figuur.De combinatie van beweging en vacuüm zorgt voor een optimale doorbloeding en een betere circulatie. Door middel van een rustige en lichte beweging in de vacuüm ruimte wordt de doorbloeding gestimuleerd en de vetverbranding direct geactiveerd. Een goede doorbloeding is een voorwaarde om vet te kunnen verbranden.

    Bij een normale sportinspanning trekt het bloed juist weg uit de buitenste huidlaag. Bloed stroomt naar de spieren toe, want die hebben zuurstof nodig. Door de vacuüm in de Vacushaper trekt het bloed juist naar de buitenste huidlaag. Er is dus een hogere doorbloeding daar waar je vet wilt verbranden. Tegelijkertijd loop je op de loopband op vetverbrandingsniveau (rustig tempo) en verbrand je daadwerkelijk het vet waar op dat moment de door­bloeding wordt gestimuleerd: de buik, billen en benen.

    Bewegen in een verwarmde cabine
    Misschien heb je er al eens van gehoord: sporten in een met infrarood verwarmde cabine. Dit wordt ook wel de Thermo Fysische Methode (TFM) genoemd. Al liggend in de cabine voer je een actief trainingsprogramma uit dat is afgestemd op jouw gewicht, conditie, gezondheid en leeftijd. Ben je een beginnend sporter? Geen zorgen! Iedereen kan de methode gebruiken.

    Wat maakt de TFM-methode zo effectief?
    Bij normale vormen van sporten ga je pas na een half uur vet verbranden. In de TFM-cabine gaat het verbrandingsproces véél sneller van start. Daarnaast zorgt het sporten in de cabine voor een snellere bloedcirculatie, wat ook bijdraagt aan een betere verbranding. Na tien intensieve TFM-sessies (elke week twee keer een half uurtje) zul je al merken dat je kilo’s kwijtraakt en je lichaam strakker is op de plekken waar jij dat wilt.

    Wanneer is de TFM-methode geschikt?
    – Als je plaatselijk je figuur wilt corrigeren
    – Als je last hebt van reumatische klachten, fibromyalgie en gewrichtsklachten
    – Als je je conditie, stofwisseling en bloeddruk wilt verbeteren

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply