Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
Rate this post
  • Zeg maar ‘dag’ tegen goede voornemens…
    Rate this post

    Zeg nou zelf: beginnen met sporten vanwege een datum… Dat gaat toch nooit werken. Als je wilt beginnen met sporten, doe je dat om een andere reden. Je wilt er beter uitzien, je wilt je fitter voelen, je wilt weer een bepaalde maat kunnen passen, je wilt weer trots zijn als je jezelf in de spiegel ziet. Dat zijn de redenen. Daarom werkt het niet om te wachten tot 1 januari. Als je wilt beginnen om de goede redenen, begin dan gewoon. Niet op 1 januari, niet komend weekend, niet vanavond, maar nú. Je kunt het!

    ‘Ik voel me 25!’
    Het programma heeft mijn leven letterlijk en figuurlijk veranderd. Ik ging aan de slag om af te vallen, maar tijdens het kennismakingsgesprek bleek ook dat mijn bloeddruk veel te hoog was en mijn conditie niet al te best. Met mijn drukke baan zijn de (thuis)trainingen ideaal te combineren. Ik ben nu in totaal 18 kilo kwijt, mijn bloeddruk is goed en ik voel me 25!
    – Yolanda (42)

    Succesformule
    De succesformule, gericht op beweging, voeding en coaching, van Personal Fitness Nederland is haalbaar voor iedereen. Wat je nodig hebt, is motivatie. Eenmaal gestart merk je al snel dat jouw nieuwe levensstijl zóveel energie geeft, dat je niet te stoppen bent. Jouw eigen motiverende personal coach sleept je individueel of in een ‘small group’ ook door de moeilijke momenten heen. Tel daar dan nog de kilo’s bij op die je ziet smelten als sneeuw voor de zon, dan weet je het wel: het ‘wauw’-effect.

    Funfacts (of niet zo fun)
    30-80% van de Nederlanders start op 1 januari weer met goede voornemens, maar bijna iedereen houdt er binnen 1 week zonder begeleiding weer mee op. Begeleiding en coaching verhoogt je kans om jouw doel te behalen!

    50% van de Nederlanders is te zwaar.
    Daarvan heeft 15% ernstig overgewicht (obesitas).

    86,8% van de Nederlanders raadt kennissen en vrienden aan om een professionele coach te zoeken als ze zich ergens in willen ontwikkelen of vastlopen.

    Advies bij afvallen is om elke dag in elk geval 60 minuten matig intensief te bewegen en 2 of 3 keer krachttraining per week. Beweging, voeding en coaching zijn ’the key to success’!

     

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply