Jouw regio: ,
Wijzig regio
Jouw regio: nog niet opgegeven
Wijzig regio
Rate this post
  • Beleving in mode en lifestyle
    Rate this post

    Natuurlijk ga je het liefst volgens de laatste mode gekleed. Daar voel je je lekker en zelfverzekerd in. Net zoals jijzelf heeft ook je woning de juiste aankleding nodig. Met de leukste items en gadgets creëer je de sfeer die perfect bij jou past.

    Daarvoor ben je bij Bomont, dé mode- en lifestyleketen van Zeeland, aan het juiste adres. Je vindt er een unieke combinatie van fashion en living artikelen van meer dan 160 topmerken. Denk hierbij aan merken zoals Scotch & Soda, Geisha, MAC, Gipsy, Superdry, PME Legend, Tommy Hilfiger, Zusss en BePure Home.

    Sinds 1991
    In 1991 is de keten opgericht onder de naam Bouwman New Classic Lifestyle. De eerste winkel werd gevestigd in de Zeeuwse badplaats Domburg. Na een aantal kleine naamswijzigingen in het verleden, waaronder Bouwman Lifestyle, is in 2012 de bedrijfsnaam definitief veranderd in Bomont. Door deze stap te zetten, liet eigenaar en directeur Ron Bouwman zien de ambitie te hebben om als organisatie een groei door te maken in zowel het aantal fysieke winkels als online. Dit heeft hij de afgelopen jaren wel bewezen. Van zes fysieke winkels in 2013, naar elf in 2020. In 2014 is Bomont zelfs de ‘Zeeuwse grens’ overgestoken naar Brabant en in 2019 naar Zuid-Holland, waardoor Bomont nu ook gevestigd is in Etten-Leur, Roosendaal en Hellevoetsluis.

    Persoonlijke aandacht
    Naast haar brede assortiment maken de inrichting van de Bomont winkels, de beleving van de merken en de uitmuntende service van het personeel het concept onderscheidend. Ron Bouwman vertelt: ‘We volgen nauwlettend de laatste trends binnen de retail en stemmen dit af op ons eigen concept. Daarnaast vinden we persoonlijke service heel belangrijk. Het is van belang dat onze klant zich ‘thuis voelt’ in onze winkels. Dat realiseren we enerzijds door de uitstraling, maar zeker ook door de persoonlijke aandacht van onze medewerkers. We blijven hierdoor investeren in zowel innovatie als mensen.’

    Fysieke winkels én webshop
    Een belangrijke kracht van Bomont is de combinatie van fysieke winkels en een webshop, én van kust- en stadswinkels, waardoor de organisatie een brede doelgroep bedient van zowel lokale bevolking als toeristen. ‘Als toeristen eenmaal thuis zijn en een nieuwsbrief van ons ontvangen, denken ze terug aan die fijne vakantie en gaan ze naar onze webshop om weer even terug te zijn in Zeeland. Op die manier bezoeken onze klanten de winkels én de webshop.’

    Coronaproof
    De afgelopen periode heeft de organisatie veel maatregelen getroffen om een veilige omgeving te bieden aan zowel collega’s als klanten. ‘Het was even zoeken naar de juiste weg, maar we raken er met elkaar steeds meer aan gewend: desinfectie bij de entree, klantentellers, het gebruik van plexiglas bij de kassa’s, het stomen van kleding nadat een klant heeft gepast en communicatie-uitingen in de winkels waarbij onder andere de afstandsregel van 1,5 meter wordt aangeduid en de overige RIVM-richtlijnen worden benadrukt.’ Daarnaast heeft de organisatie van de tijd gebruikgemaakt om de winkel in Sluis te vergroten en vernieuwen. ‘De verbouwing stond al in onze planning, maar deze hebben we naar voren gehaald. Zo blijven we bouwen!’

    Leave a reply →

Reageer op dit artikel

Cancel reply