
We hebben in de winkel weer een drukke periode achter de rug, met Sinterklaas, kerst en oud & nieuw. December is hier altijd de drukste maand van het jaar, ook omdat we speciale producten verkopen in die periode. In de aanloop naar kerst hadden we bijvoorbeeld een kerststol en banketstaven. Vlak voor de jaarwisseling stonden we de hele dag oliebollen te bakken. Buiten hadden we een kraampje neergezet om die te verkopen. Het was een tijdlang heel pittig om te doen, maar het geeft ons veel voldoening als de rijen weer weg zijn en iedereen blij naar huis gaat met het gekochte lekkers. lees verder
Meest besproken artikelen