‘Ik kan het heel goed volhouden’

Ik ben in juni 2015 begonnen met fit20. Het grote voordeel van maar één keer per week 20 minuten trainen geldt voor mij zeker: ik heb een drukke baan en een dochtertje, met een tweede op komst... Dan is fit20 onder werktijd ideaal. Krachttraining vind ik niet het leukste om te doen, maar omdat het maar 20 minuten duurt, kan ik het heel goed volhouden. lees verder





Meest besproken artikelen