‘Ik moet wat beter voor mezelf zorgen’

Wat is 'reflectie'? Het nadenken over een gevoel, gebeurtenis of eigen handelen. Hoe heb ik dit aangepakt en wat vond ik ervan? Wat heb ik goed gedaan en wat had ik anders kunnen doen? Vandaaruit krijg je nieuwe inzichten en heb je iets (nieuws) over jezelf geleerd. Maar hoe doe je dat dan? We leven in een maatschappij waarin alles zó snel gaat. Daarin is helemaal geen tijd voor reflectie. Want zodra je ’s avonds in bed ligt, wil je alleen maar slapen. Tót het moment waarop dat niet meer lukt en je alleen maar ligt te draaien en te woelen. lees verder





Meest besproken artikelen