Een relatie-APK: Waarom niet

Waarom nemen we onze relatie alleen onder de loep als er herrie in huis is? Zolang het goed gaat, -besteden we er weinig aandacht aan. Terwijl we pas echt gaan reageren als de sleur er behoorlijk in is geslopen of de ruzies ons wakker schudden. Onze auto daarentegen laten we om de zoveel tijd keuren en geven we een onderhoudsbeurt als er kleine onderdelen niet helemaal meer goed werken. Waarom geven we onze relaties niet meer prioriteit, net zoals we onze bolides laten onderhouden? lees verder





Meest besproken artikelen